Wellness

Outdoor Voices

Jun 30, 2017



When we think of workout clothes we typically think of shiny, mostly black, cutout mesh and neon accented pants or tops. However, this Austin born, New York based brand makes being active a whole lot more exciting. Outdoor Voices’ creator and CEO Tyler Haney wanted to create a brand that celebrates activity rather than making it competitive. Mottos like “just do it, harder, faster, stronger” has dominated the fitness industry for decades however, that doesn’t necessarily resonate with everyone. Being active is being active. And that’s something OV attributes to their customers- they’re active but they’re also not defined by it. Their motto is “doing things” and having fun, which is a way more balanced approach to life compared to other brands when it comes to fitness. Making clothes for all types of recreation is highly important to them (men included). With muted palates, high-tech textures and minimalist cuts it’s product that doesn’t look overly sporty and it’s something you can easily wear all weekend long- even if you aren’t hitting the gym. And now newly released, is their Rose Collection. Featuring pink, pastel hues, and well, more shades of pink (which feels so appropriate due to all of the millennial pink that’s been making waves throughout many industries). OV also just recently launched something that’s kind of new to the athletic leisure game- kits.
Outdoor Voices wanted to make the e-commerce experience better than ever, while allowing for a more customizable shopping experience. The OV Kit Shop has the Women’s Rec Kit (geared towards daily recreation such as dog walks, hikes, and jogs), the Women’s Tech Kit (for more sweaty recreation like sprints, serves (think tennis or other racquet sports), and more sport-facilitated activity), the Women’s Studio Kit (for pilates, dance, and yoga), the Men’s Tech Kit (for sweaty movement like the gym, and outdoor sports), and lastly but not least, the Men’s Rec Kit (for daily recreation and hanging out). Based on which kit best suits you, you can choose your silhouette and color preference and the site makes it easy to scroll through the vast majority of the brand’s tops and bottoms, in all three different fabrications so you can pick your ideal set. Though personalized online shopping is amazing, their price points for these kits is what everyone’s loving. These two-piece kit combos start at $100 and max out at $120- which isn’t that bad considering a pair of leggings is around $85-$90 and buying al la carte would run you anywhere from $120-$160 and this brand isn’t known to have sales. Outdoor Voices knows that activity is super personal and they want their customers to find a combination that works best for them and the activity they like to do, and unlike a lot of other athletic brands, you can actually be comfortable while feeling stylish outside of the gym.





ワークアウト用のウエアは、大抵、輝きのある黒、メッシュ素材、そしてネオンカラーをアクセントとしたパンツやトップスです。しかしながら、オースティン生まれのニューヨークを拠点としたブランドは、よりエキサイティングなものを作り出しています。Outdoor Voicesの創業者でCEOのTyler Haneyは、競争力を高めるよりもむしろ活動を賞賛するブランドを作りたがっていました。「やってみよう、より激しく、より速く、より強く」のようなモットーは、何十年もの間フィットネス業界を支配してきましたが、必ずしもそれは皆と共鳴するとは限りません。彼らはアクティブですが、それに定義されていません。彼らのモットーは、「何かをすること」楽しむことで、これは他のフィットネスブランドと比べ、とてもバランスのよいアプローチと言えます。どんな用途でも使えるレクリエーションタイプの商品を作る事はとても重要です(男性物も含め)。落ち着いたテイストで、高品質の素材とミニマリストな形は、スポーティー過ぎず、週末の間、楽にずっと着ていられる服装です―たとえジムに行かなくても。そして、新作はローズコレクション。ピンク、パステルの色合い、そしてよりピンクシェード(多くの業界で波紋を巻き起こしているミレニアル世代のピンクというのが適切)が特徴です。 OVは最近、運動用レジャーゲームキット商品も出しています。
Outdoor Voiceは、よりカスタマイズされたショッピングを可能にしながら、これまで以上にEコマースの経験を向上させたいと考えていました。 OV Kit Shopには、犬の散歩、ハイキング、ジョギングなどの毎日のレクリエーション用のWomen’s Rec Kit、スプリントのような汗をかくレクリエーション、テニスや他のラケットスポーツ用のWomen’s Tech Kitなどがあります。Women’s Studio Kit(ピラティス、ダンス、ヨガ用)、Men’s Tech Kit(ジム等で汗ばむ運動用、アウトドアスポーツ用)、Men’s Rec Kit(毎日のレクリエーションや遊び用)。どのKit商品が最も適しているかによって、シルエットと色の好みで理想的なセットを選ぶことができるように、サイト上でスクロールすると、とても多くのトップスからボトムス、そして3種類ある生地を簡単に選ぶことができます。パーソナライズされたオンラインショッピングは素晴らしいく、その価格も喜ばれています。ツーピースキットのコンボは100ドルから始まり、120ドルで最大となります。レギンスのペアは、約85ドル〜90ドルで、アラカルト商品を買うと120ドル〜160ドルでどこでも体を動かすことができます。Outdoor Voiceは、アクティビティがとても私的な事であることを知っており、それぞれの顧客がベストな商品を見つけ、他多くのアスレチックブランドにはないような、ジム以外でもスタイリッシュで快適なウエアを提供しています。