Last Thursday (March 8th) was International Women’s Day. There’s no doubt that things are always marginally tougher for women. Not just in the work place, but also in all aspects of society and life (i.e.: making equal wages, being comfortable at work, and choosing what’s right for your own body to name a few). In honor of this day, a slew of big beauty brands decided to help empower women all around us via the powers of online shopping. How so? They created programs and products to celebrate this day in a number of ways, like by increasing access to education, helping women break into notoriously male-dominated professional fields, and donating funds to a myriad of foundations. Some brands limited it to that day but others are extending their efforts for the entire month of March. Let’s take a look:
– L’Occitane released their annual Solidarity Balm, and will be donating 100% of the profits to the Burkinabe women, who help harvest the raw shea ingredients that the balm is made with.
– Function of Beauty, a brand that creates custom hair-care products, will donate 100 percent of its proceeds to one of three different organizations- the Breast Cancer Research Foundation, No More (an organization devoted to ending domestic violence) and Step Up (which helps ensure girls graduate from high school). When you make your purchase, you can then choose which organization you’d like your money to go to.
– Ritual, a clean multivitamin company that celebrates health via technology is donating the profits from its new subscriptions ($30 a month) to Girls Who Code, an organization aimed to decrease the gender gap in STEM industries.
– Feel Beauty is unveiling a new limited edition (and philanthropic) Lip Balm Kit that will be available through the end of the month. The $56 kit comes with four lip balms, and 50 percent of its proceeds will benefit the Movemeant Foundation, a foundation which offers young women the tools and opportunities to empower themselves through exercise as a platform for social change.
– Skylar Body, a natural fragrance brand created a crowd-sourcing contest called the Skylar Scent Search in honor of International Women’s Day. The brand unveiled its winning scent, and 100 percent of the pre-order proceeds made will go to Step Up.
– Cocokind (http://www.total-foods.jp/2017/09/15/be-kind-with-cocokind/) organic skincare is launching a “Women of Impact” foundation awarding financial grants between $2,500 to $10,000 twice a year up to 20 female recipients in health, wellness, and sustainability industries who are focusing on creating social impact through business.
– Elemis skincare has decided to take its proceeds from Elemis’ limited edition Pro-Collagen Marine Cream, which retails at $200, will be used to donate $46,000 to marginalized women in conflict areas. The brand will also donate $1 every time the hashtag #MessageToMySister was used on March 8th.
.
先週木曜日(3月8日)は国際女性の日でした。 女性だからという理由で、物事が難しくなることは、確かです。 職場だけでなく、社会や人生のあらゆる面(つまり、平等な賃金が支払われ、快適な職場、あなたの身体に正しいものを選ぶ等) でもそれが言えます。この日を迎え、数多くの大手美容ブランドが、オンラインショップを通じて、世の女性たちに様々な権限を与える手助けをしました。どのようにそれを実施したのでしょうか? 彼らは、教育へのアクセスを増やし、女性が男性優位の専門分野に侵入するのを援助し、無数の財団に資金を寄付するなど、色々な方法でこの日を祝うプログラムと政策を作りました。 一部のブランドは、その日に限定していましたが、他のブランドは3月中実施しています。拝見してみましょう。
– ロクシタンは、年間契約したバームを発表し、その100%の利益をバラキナベの女性に寄付し、バームの原材料を収穫するサポートをします。
– カスタムヘアケア商品を製造するブランド、Beauty of Functionは、あなたが商品を購入すると、そのお金が以下3つの団体、乳がん研究財団、ノーモア(家庭内暴力を解消する組織)、ステップアップ(女子が高校を卒業するのを助ける)へ寄付する選択ができます。
– 技術を介して健康を賞賛する、クリーンなマルチビタミン会社Ritualは、STEM業界における性差を減らすことを目的としたThe Girls Who Codeに新しい購読料(月30ドル)を寄付しています。
– Feel Beautyは、月末まで販売する新しいリミテッドエディション(および慈善団体)のリップバームキットを発表しています。56ドルのキットには4つのリップバームが入っており、収益の50%は、Movement Foundationに送られます。この財団は、社会的な変化で討論できる権限を持てるよう、若い女性に技術と機械を提供します。
– Skylar Bodyは、自然な香りのブランドで、国際女性デーに敬意を表してSkylar Scent Searchと呼ばれるクラウドソーシングコンテストを作りました。このブランドは、その人気の香りを公表し、プレオーダーの収益の100%はStep Upに送られる予定です
– Cocokind(http://www.total-foods.jp/2017/09/15/be-kind-with-ococokind/)有機スキンケアは、「Women of Impact」基金を開始し、年間2倍に上る2,500〜10,000ドルの財政的補助金を、健康、ウェルネス、およびサステナビリティ業界で、社会的なインパクトの創造に着目する女性受給者20人を対象としています。
– ElemisのスキンケアはElemisの限定版であるPro-Collagen Marine Cream(価格200ドル)の販売により、紛争地域の女性たちへ$ 46,000寄付することを決定しました。このブランドは、ハッシュタグ#MessageToMySisterが3月8日に使用されるごとに、1ドルの寄付もする予定です。